Florida Nursing CEU Reviews

Show reviews that mention
course courses number service gift card chat ceu certificates customer broker
Filter review
Most helpful review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I bought a course I could not complete.

I took a course on Sepsis for CEUs, I completed the quiz but the system would not grade it. I then went to chat and spoke with someone there. I was told I should have used Google Chrome. I told her that I did use Google Chrome. She said that I should take the quiz over the next day. The next day I reread the material and also retook the test and the system told me that if could not grade my quiz or give me a percentage grade AGAIN. I got on Chat again and was told that I should take the quiz again the following day. I told the Chat person that we needed to do something different because I already DID THAT. The Chat person then told me that she would have to speak to her supervisor and would get back to me. I told her that I wanted a credit for the money I spent on the course. I told her that I did NOT care about the CEU's just give me my money back. I am waiting.

User's recommendation: Do not use this company.

View full review
ID
#1814845 Review #1814845 is a subjective opinion of poster.
Product
Florida Nursing Ceu Course
Loss
$17
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Disappearing courses

I started taking a 3 hour CEU for Asthma and in the middle of it the entire course disappeared, and when went back in: no longer in the offer library. Not acceptable, as I was in the middle of the course. The original course I wanted to take about childhood Asthma is no longer in their library either. Very limited courses offered. On the positive aspect, it is cheap and they report to the CE broker right away. Overall I'm not happy with my course disappearing, after studying it for an hour. Last time I used them, they were great, but not this time. I might spend 13$ more and go with a different company the next time. No chat line support on Sundays.

User's recommendation: Used to be great, disappearing courses from their library.

View full review
ID
#1824923 Review #1824923 is a subjective opinion of poster.
Location
Tampa, Florida
Product
Florida Nursing Ceu Course
Pros
  • Prompt reporting
  • Affordable
Loss
$17
Preferred solution
Let the company propose a solution

Avoid

I signed up yesterday. I forgot to add the coupon code for the gift card so immediately used the online chat. Explained & the agent disconnected me. Then declined the next attempt. Someone then did accept, asked me to message back the next day. Odd. Then I did a test, seemed overly simple, got a badly misspelled email back to say my licence number was wrong (it wasn't) and it would now take 90 days to post manually. They provided a link that led to a "Page shut down" screen. No I am sure its a scam. I called my card company to see if I could stop the transaction which was still pending. He called the customer service number & stayed on the call. Some guy who was very annoyed as it was his personal cell and he was asleep answer, kept me waiting, was rude, then eventually hung up on the call. The card rep was shocked and cancelled my card, put a fraud alert on my account and covered the cost of the purchase and are investigating. That's plenty of red flags for me. Might not be a scam per se, but its certainly a *** company.
View full review
ID
#1717671 Review #1717671 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Initial price
Cons
  • Poor customer service
New Reviewer

Pissed customer

The courses are pretty good but you can’t even call the customer service number to resolve an issue they say I have so now!!!!!!!! what am I suppose to do really no help with this online course wow!!!!! DEFINITELY NOT RENEWING WITH THEM!!!!
View full review
ID
#1632021 Review #1632021 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Can’t contact them
New Reviewer

There ARE issues with this company

Tried by email, live chat and telephone asking who provides accreditation for their CEU's in FL and in PA. For example, is it the FL BON itself or AACN, etc.? They had no clue what I was asking! All other companies that I've taken courses with list the accrediting bodies on the course completion certificate as well as list both RN license numbers (or allow you to print separate certificates for each state). This company just notes it's Florida approved and lists a CE Broker number on the course completion certificate. Yes, all went well with my FL license BUT I can not resolve the PA issue. Unless this can be resolved, I will have to take all the CEU's again and pay another company. Exhausting!
View full review
1 comment
#1597251

Just trying to decide they are quite literally spamming my inbox which to me is suspect.

ID
#1306160 Review #1306160 is a subjective opinion of poster.
Service
Florida Nursing Ceu Customer Care
Reason of review
Poor customer service
New Reviewer

Questionable company...

After reading all of the reviews I called the number listed for this company. The phone number listed is not in service. Looks like this company comes and goes... I'm not going to toss money and time out of the window. There are too many other choices out there, but I did want to share that they are no longer answering at the listed phone number. Buyer beware, and lets face it, who has the time to spend on this CEU stuff twice!? They are wanting 100 words or more here so... Have a great life, don't work your life away, Cath Labs are not created equal, love your fellow staff and watch-out for administration, blah, blah, blah... one hundred words completed, done.
View full review
1 comment
#1835829

Wished I had read the comments on here before I took a course from them.

ID
#1274239 Review #1274239 is a subjective opinion of poster.
Service
Florida Nursing Ceu Customer Care
Reason of review
Not as described/ advertised

Florida Nursing CEU - Course Review

It's 2017. FloridanursingCEU.com is the best CE site and the least expensive. I read the reviews on here and almost didn't sign up. I'm glad I did. The courses are easy to read, then you take a short quiz afterwards. I downloaded my certificates immediately after the quiz and, the best part of it all, the 2 courses I did at 0200 & 0430 were posted in CE Broker within 15 minutes. Ignore the old reviews on here.
View full review
ID
#1031058 Review #1031058 is a subjective opinion of poster.
Product
Florida Nursing Ceu Course
Reason of review
Good quality

Florida Nursing Ceu Course Review

I paid my $17 and completed 26 ceu hours including all the mandatory courses. Dont know if Ill have a problem. Looked legit to me.
View full review
ID
#1014155 Review #1014155 is a subjective opinion of poster.
Product
Florida Nursing Ceu Course
Reason of review
Good quality

Oh dear

I should have read these before I bought and used it. The courses were laughable, not professional, definitely not a learning course. The misspellings (such as quiz's) should have been a tip-off. Now I need to find out if using this service was just a waste of my time. I do have completed certificates but... will find out if they are a legitimate service and if the board will honor these ceu's. There were parts of courses where the information was repeated in the next paragraph, as if someone had cut and pasted from a different source. I think I paid $10 to complete my FL nursing requirements and I am hoping that is not a waste of money, or worse.
View full review
ID
#994104 Review #994104 is a subjective opinion of poster.
Product
Florida Nursing Ceu Course
Reason of review
Not as described/ advertised

Florida Nursing Ceu Customer Care Review

Complained about the testing procedures. All i received was "Sorry".
View full review
ID
#837738 Review #837738 is a subjective opinion of poster.
Location
Sunrise, Florida
Service
Florida Nursing Ceu Customer Care
Reason of review
Poor customer service
New Reviewer

Avoid Florida Nursing CEU website! Scam you and take your money!

I paid my $17 a month or so ago, but had not come back yet to work on my CEUs. I went today and the site is deactivated, so I tried emailing them, with no luck either. Watch who you give your money to! Now I am worried about them having my credit card information. I don't know where to turn to report them, but will be a lot more careful in the future. Thank God I didn't have all my CEUs through them. These people are crooks.
View full review
2 comments
#1428262

Same thing happened to me...

#1835830
@PissedConsumer1428262

Me too!

View more comments (1)
ID
#801819 Review #801819 is a subjective opinion of poster.
Location
Melbourne, Florida
Cons
  • Getting ripped off of my money
Reason of review
Paid money and got nothing in return!
Loss
$17
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Unprofessional courses and customer service

I recommend AGAINST using this company. I should have investigated them before i opened an account with them. March 30, 2015 MULTIPLE ISSUES 1) FAILURE TO PROVIDE PROMISED GIFT CARD Contracted with this company for online nursing continuing education, responding to an advertisement for a $10 gift card. Filled out all info, and they charged my credit card. I filled in the paperwork, and on the website it said gift card would arrive after the New Year. Promised card never arrived. 2) FAILURE TO RESPOND IN A TIMELY MANNER "Live Chat" is supposedly available on website, but they are never actually there. No response to phone messages. I emailed on March 2 about no gift card; received no response. Emailed again on March 20 (ten days later), and received no response. Emailed again on March 26, and finally got response saying i had not filled in my "subscriber number." As far as i can recall, i filled out the paperwork COMPLETELY and mailed it in on time. They never told me anything about a subscriber number, and did not notify me that the paperwork needed any alteration. 3) ACTUAL PRODUCT INADEQUATE AND/OR DOESN'T MEET PROFESSIONAL STANDARDS Actual CEU "course" about Florida nursing laws is merely a cut-and-paste from the FL legal website --- no narrative or explanations. They responded to me about this that they are not legal experts and therefore cannot interpret the law! This is just illogical. I will be contacting the Florida State Board of Nursing about this. 4) UNPROFESSIONAL MARKETING PRACTICES They continually send me email solicitations to enroll in their program, despite the fact that i enrolled back in November 2014. When i protested about this, they replied that i had signed up to receive emails. I encouraged them to revise their contacts list to just send updates to folks already subscribed. They said if i didn't want to continue with them, i could unsubscribe. 5) UNPROFESSIONAL WEBSITE: NUMEROUS SPELLING /GRAMMAR/USAGE ERRORS When i mentioned these, they said if i didn't want to continue, i could unsubscribe. This company has numerous complaints online and needs to be disciplined. http://floridanursingceu.com/ DESIRED OUTCOME: Apology PLUS the promised $10 gift card. i'd really like a whole refund of my $17 fee, but since i've used the service, i doubt they will do that. If they would refund it, they are free to void the record of my CEUs with CE Broker in FL. I'd be fine not ever being associated with them again.
View full review
ID
#615333 Review #615333 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Initial price
Cons
  • Poor quality ceus
  • Poor customer service
  • Did not deliver promised gift card
Reason of review
Poor customer service
Loss
$10
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This company is scam - avoid http://floridanursingceu.com

I took my CEU's with FloridaNursingCEU.com. I tried to sign in and my password and user ID no longer work. I am going to assume that I have lost all my CEU's. It has been over 90 days and my credits have not been reported in CEBroker. I will take the lose and retake with someone else and I will inform all my nursing friends how terrible my experience with your company is. I am very upset and disappointed. L. S. G, RN Remember http://floridanursingceu.com, managed by Relationship Marketing LLC is a scam website and do not buy from them.
View full review
9 comments
#1715878

I’ve taken all my CEs with them for years and have never had a problem.

#1685186

I have use them for the last 3 times I have had to renew my FL license and have never had a problem with them. I got my FL license in 2017. I will use them again.

#1677371

I’ve never had an issue with Floridanursingceu.com. I’ve used them twice now and it’s been great. You get all the courses you need for only $17.00 and they report to CE Broker instantly.

#1312883

I'm not sure how it was in 2012 & 2013, but it's April 2017 and I paid the $17, did 2 courses last night and they were posted in my CE Broker account history within 20 minutes. I downloaded each certificate as soon as I finished the quiz.

I wouldn't use any other site, this is easy and painless. They do the reporting instantly, so if you're down to the wire, Floridanursingceu is the only way to go.

#682253

This website was so easy and understanding on what to do. i even called cebroker to make sure they are approved and they are approved in my state , not sure about other states.

I live in florida and took all my 24 hr ceu s for $17 and they accept paypal, which i have double checked every week so far and there was only that one charge. The one thing that i didnt know that i know now for next time is that they take about 90 days to summit your ceus, so try not to wait till the last minute. The one thing that they do get a bad review on is customer service, i did call alot to see who they were approved with and never got a call back and always went to their voicemail.

Save your time and call straight to ce broker. hope this helps.

#602986

I had the same problem, finally decided to contact CE Broker help desk. I faxed the printed certificates and they were posted immediately.

Would never use them again or recommend .

#618040
@PissedConsumer602986

I had to contact Ce Broker too because floridanursingceu.com will not answer phone calls or emails. CE Broker told me that floridanursingceu is a provider and they have up to 90 days to report.

So if you want to wait and wonder if your ceus will post use this company.. Beware of any company that won't communicate with you.

#622510
@PissedConsumer618040

Update: My courses have posted to Ce Broker and my phone calls returned.

#522144

I did my CEU's with them and I didn't have any problems. I was able to print all of my Certificate immediately upon submitting each exam.

And all of my credits were updated with CE Brokers.

Initially I did have some trouble signing in but I contacted customer service department and the issue was resolved. I highly recommend floridanursingceu.com and they have the best price for 24 hours of ceu's in the internet.

View more comments (8)
ID
#335626 Review #335626 is a subjective opinion of poster.
Location
Chicago, Illinois
Loss
$19
New Reviewer

Floridanursingceu.com - Do NOT buy courses

This company sells Nursing CEU courses to nurses for $17.95. The company itself (Relationship Marketing LLC) is not an approved provider (they claim they are, but not). I checked in CEBroker system and couldn't find them at all. They are selling courses using some other approved provider's CEBroker Number. There courses are poorly designed and the system is very inefficient (certificates are not printing at all) and I have not received my course credits for weeks/months. I must have called 15 times to customer service number, and most time it goes in voicemail. My certificates are missing and not able to get them on call to explain. They hardly answer calls and never reply emails at all. Overall it is a bogus company and I recommend that you to stay away. Only buy courses directly from approved provide, check CEBroker system and run the provider number to double check to see if the same provider is offering the course. Overall - Avoid this company.
View full review
3 comments
#1955753

I took Relationship Marketing LLC courses for the past 3 cycles and have had no problem with the company or with CEBroker accepting them. They ARE listed in CE Broker's approved list. Sorry to hear you had a problem.

#806128

This company is on CE broker. Check for yourself. My ceus were reported instantly.

#522157

The above statement is not true. I checked with CE Brokers last week to verified that floridanursingceu.com (Relationship Marketing LLC) is an approved provider for ce brokers and they ARE.

They have their own ce broker number.

I completed all 24 ceu's for only $17.00. I learned that if you go directly to the site you'll pay $18.75 for 24 ceu hours. BUT, if you call them directly and sign up by phone, you could talk the CSR person to give you an additional discount.

I got all 24 ceu hours for only $17.00.. And "yes" I got all of my Certificates and ce brokers was updated.

What I am saying can be easily verified. Simply contact ce brokers and ask if this company is an approved provider with their own ce broker number and ce broker will answer Yes and Yes.

View more comments (2)
ID
#327120 Review #327120 is a subjective opinion of poster.
Location
Chicago, Illinois
Service
Florida Nursing Ceu Customer Care
Loss
$17

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article